eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpony zimowe i problem z uślizgiwaniem Aurisa 1.4 D4D › Re: Opony zimowe i problem z uślizgiwaniem Aurisa 1.4 D4D
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!weretis.net!feede
    r4.news.weretis.net!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.i
    ad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neos
    trada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Opony zimowe i problem z uślizgiwaniem Aurisa 1.4 D4D
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <m6mbiv$rdi$1@mx1.internetia.pl>
    <d...@g...com>
    Date: Tue, 16 Dec 2014 10:06:59 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 19
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1418720823 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 21551 89.77.179.152:57100
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552274
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 15 Dec 2014 04:40:13 -0800 (PST), b...@g...com
    napisał(a):

    > Witam
    >
    > Im wyzsza opona tym wieksza podatnosc opony na "znoszenie" boczne czyli zwiekszona
    podatnosc na pod-/nad- sterownosc auta.
    > Inna kwestia to cisnienie opon. Jakie masz teraz w oponach na przwdniej i tylnej
    osi?

    Dokładnie tak to widzę z opisu.
    Wyższy profil opony, w dodatku pewnie też bardziej miękka tylna ścianka i
    na wejściu w zakręt opona się kładzie.

    Do poślizgu jeszcze daleko, natomiast błędnik rejestruje że coś jest nie
    tak z trakcją, bo po prostu samochód się bardziej kładzie na bok.

    Fajnie to widać jadąc szybciej prosto, gdzie krótkimi ruchami lewo-prawo
    można rozbujać samochód tak że ma się wrażenie że przód jedzie prosto, a
    tylko tył się buja lewo-prawo (oczywiście robiąc takie eksperymenty należy
    robić to tak, żeby nie wydzwonić) :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: