  • 11. Data: 2013-03-19 18:16:08
    Temat: Re: Orange - sprzedawanie nieistniejacego towaru
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Tomasz napisał:

    > Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał >
    >>
    > Wlasnie to jest koleiny problem z tym Orange czy TP.
    > Umowa konczyla mi sie w lutym. Gdzies na dwa tygodnie przed zakonczeniem
    > zadzwonil konsultant z propozycja podpisania nowej umowy na 10 mb/s. Po
    > sprawdzeeniu ze u mnie nawet 1mb/s z trudem wychodzi ustalilismy ze
    > przedluzamy umowe na starych warunkach.
    To poczytaj tą Twoją umowę, bo w zależności co i kiedy się z TPSA
    podpisywało to są generalnie dwie opcje umów na Neostradę.
    1. Umowa automatycznie przedłuża się okresowo na 6 lub 12 miesięcy i tak
    w koło.
    2. Kończą się warunki promocyjne i przechodzisz na "normalne" gdzie cena
    za najniższą prędkość to taki "mały kosmos". Jakiś czas temu TPSA do
    tych umów dodała sama z siebie okres karencji. I przez bodajże pół roku
    nie naliczają Ci jeszcze tej kosmicznej opłaty, a tylko kilka złotych do
    abonamentu promocyjnego, po to pewnie żeby abonent sam zakumał, że coś
    nie gra.

    Jeżeli faktycznie nie składałeś zlecenie na nową umowę/warunki to
    obstawiam, że łapiesz się na punkt 2-gi i masz czas na przedłużenie
    umowy na obecnych warunkach.

> [...]
    > wiec oni przedluzyli umowe sami na najgorszych warunkach. Ponadto
    > stwierdzili ze na starych warunkach nie moga mi umowy przedluzyc gdyz
    > takich juz nie maja a obecnie moga podpisywac umowy tylko na 10 mb/s co
    > jest drozsze od dotychczasowej o 5zl.
    > I w ten sposob zostalem zmuszony do placenia wiecej mimo ze nie ma
    > mozliwosci technicznych do zwiekszenia szybkosci powyzej 1 mb/s.
    > Okazuje sie ze reklamowac tej szybkosci tez nie moge bo oni w umowie
    > okreslaja jako do 10 mb/s a 460 ktore miewam wieczorami to jest przeciez

    Jak wyżej, jeżeli nic nie zmieniałeś, to składaj reklamację.

    > Z tego co wiem to od marca zmienili cenniki i Ty w Firmie tez z
    > pewnoscia zaczniesz placic wiecej.

    Nie zacznę, bo mnie nowe cenniki nie dotyczą, mam cały czas obowiązujące
    umowy, ani ja ani TPSA ich nie zmienialiśmy czy wypowiadaliśmy, więc
    ceny się nie zmieniają.
    Mam w firmie usługi, które od kilku lat nie są przez TPSA świadczone a
    opłaty są nadal takie jak 10 lat temu.

  • 12. Data: 2013-03-19 19:44:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz napisał:

    > Widze ze jestes nie z tego swiata.
    > Moja wioska graniczy z miastem Gdynia czyli nie jest az takim zadupiem.
    > 12 lat temu wykorzystalem ostatnia pare drutow w kablu TPSA ktory tu sie
    > konczyl.
    > Od tej pory przybylo w sasiedztwie okolo10 domow ale zaden nie ma kablowej
    > telefonii ani internetu.
    > TPSA twierdzila ze jej sie nie oplaca dla 10 domow ciagnac nowego kabla z
    > centrali odleglej o 4,5 km.

    Kiedyś jedna firma chełpiła się tym, że dostarcza swoim kilentom internet
    światłowodem prosto ze Szwecji. Pokazywali tego interneta w telewizorze
    -- wyglądał niczym kolorowa glizda, najpierw wił się wśród skandynawskich
    pól i nawet zaczepiał po drodze jednego łosia. A później wynurzał się z
    morza wprost na molo w Sopocie. Stamdąd do was, to już tylko rzut beretem.

    Widzę, że od tego czasu wiele się nie zmieniło. Internety dalej hulają
    sobie to tu, to tam, zupełnie bez ładu. Ale jak mają trafić tam gdzie
    potrzeba, to już problem. Nawet jak mają bardzo blisko.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2013-03-19 23:42:16
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    W dniu 19.03.2013 11:47, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał

    > Oswiec mnie w jaki sposob to osiagna skoro miejscowi technicy mowia ze
    > tlumienie jest za duze ze nic nie moga zrobic.
    > Nowego kabla (ponad 4km przez pola na pewno nie poprowadza)

    Taki że przy opcji do 1 miałeś przyciete chyba do 256 kb/s

  • 14. Data: 2013-03-19 23:43:01
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    W dniu 19.03.2013 17:52, Tomasz pisze:

    > Szybkosc sciagania 255 kbps
    > szybkosc wysylania 282 kbps

    Podaj synchronizację.

  • 15. Data: 2013-03-20 08:27:43
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@W...pl> napisał

    > Podaj synchronizację.

    Nie za bardzo wiem co mam Ci podac.
    Test szybkosci robie przy pomocy:
    http://www.komputerswiat.pl/aplikacje/nettest/szybko
    sc-internetu/test-w-trakcie.aspx

    i tam nie ma takiego parametru.
    W tej chwili czyli rankiem uruchomilem test i wyszlo:

    Szybkosc sciagania 1064 kbps
    szybkosc wysylania 258 kbps

    Tylko rano i to nie zawsze bywa taka szybkosc za jaka placilem przez
    ostatnie 10 lat.

    --
    Tomasz

  • 16. Data: 2013-03-20 08:36:01
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@W...pl> napisał >>

    > Taki że przy opcji do 1 miałeś przyciete chyba do 256 kb/s

    Ale nadal nie rozumiem jak moga mi przy istniejacym kablu zwiekszyc szybkosc
    pobierania powyzej 1 mbps
    jesli przez 10 lat nie mogli tego dokonac a okresami proponowali mi zmiane
    umowy na nizsza szybkosc gdyz z tych 1 mbps nie mogli sie wywiazac.

    --
    Tomasz

  • 17. Data: 2013-03-20 08:49:36
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 18 Mar 2013 21:09:41 +0100, "Tomasz" <t...@g...com>
    wrote:

    >Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał >
    >>
    >Wlasnie to jest koleiny problem z tym Orange czy TP.

    przeciez nadal to jest TP tylko przykleili logo Orange. Popatrz co
    jest na fakturze?

    --
    ThinkXtra

  • 18. Data: 2013-03-20 12:24:07
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    W dniu 20.03.2013 08:27, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@W...pl> napisał

    > Nie za bardzo wiem co mam Ci podac.

    Jak jest wartość parametru synchronizacja oraz jakie są parametry linii:
    sygnał/szum i tłumienie.

    http://doodoosh.neostrada.pl/

  • 19. Data: 2013-03-20 16:54:41
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@W...pl> napisał

    > Jak jest wartość parametru synchronizacja oraz jakie są parametry linii:
    > sygnał/szum i tłumienie.
    >
    > http://doodoosh.neostrada.pl/

    Fajnie ze podales mi jakis link ale tam tylko pisze:
    Parametry linii: tłumienie i odstęp sygnał-szum (odczytujesz z
    modemu/routera).

    Polaczylem sie z Routerem, tam jest siedem glownych punktow menu a kazdy ma
    po kilka pdpunktow
    (TP-Link, wszystko po angielsku) nigdzie nie natrafilem na jakakolwiek
    wzmianke na temat parametru synchronizacja , sygnał/szum i tłumienia.

    W menu: Status->Statistics jest cos takiego:
    Transmit Statistics
    Receive Statistics
    Transmit total PDUs 2516114
    Receive total PDUs 2708721
    Transmit total Error Counts 0
    Receive total Error Counts 0

    Jesli nie jest to co trzeba to podaj mi w jakim punkcie menu Routera sa
    podane przez Ciebie parametry.

    pozdrowienia
    Tomasz

  • 20. Data: 2013-03-21 01:00:22
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.03.2013 16:54, Tomasz pisze:

> [...]
    > modemu/routera).
    >
    > Polaczylem sie z Routerem, tam jest siedem glownych punktow menu a kazdy

    Masz instrukcje? Wiesz ile jest routerów na rynku różnych?
    Nie wiesz.