    From: "Robakks" <R...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Ostatni krok Achillesa
    Date: Mon, 5 Apr 2010 13:33:02 +0200

    z forum matematyka.pl
    http://matematyka.pl/post702121.htm#p702121
    "miodzio1988"
    > "Robakks"

    > Piszesz głupoty. I tyle poki co mogę Ci powiedziec :D Nie rob
    > z siebie ofiary. Zakladając konto na forum podpisales tez regulamin,
    > stad jest to jak najbardziej sprawa regulaminu. [b]Ale nie o tym mamy gadac.[/b]

    > I co chcesz nam o tym ostatnim kroku powiedziec? Cos mądrego typu:

    > LOL :D Naprawdę polecam wrócić do szkoły podstawowej :D Naprawde nie widzisz
    tego, że piszesz
    > bzdury?
    > [b]Ps i jesli chcesz dyskusji to pisz tutaj swoje wypowiedzi. [/b]

    Dlaczego nie piszesz o funkcji:
    1/2 + 1/4 + 1/8 +.. 1/2^n .. + 4pkt + 2pkt + 1pkt
    i o osiąganiu granicy podziału połówkowego, tylko pieniaczysz
    personalnie? Co Twoja wypowiedź ma wspólnego z matematyką?

    PS. Swoje posty zamieszczam tam, gdzie nie sięga antymatematyczna
    CENZURA.
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    miłośnik mądrości i nie tylko :)