    From: "Robakks" <R...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Ostatni krok Achillesa
    Date: Mon, 5 Apr 2010 14:59:27 +0200

    z forum matematyka.pl
    http://matematyka.pl/post702208.htm#p702208
    "miodzio1988"
    > "Robakks"

    > [b]Ale takiego kroku chłopie nie bedzie. No zrozum to wreszcie.[/b] Skonczoną ilosc
    krokow mylisz
    > z nieskonczoną iloscią krokow. Wiesz co to jest granica ciagu? Czego nie rozumiesz
    w definicji
    > granicy ciagu? Bo swoje braki uzupelnisz wlasnie tym o czym mowię. Chyba, że
    nieskonczonosc
    > zaczniesz traktowac jako punkt. Dla
    > Ciebie nieskonczonosc jest punktem?
    >
    > Bo jesli tak to daleko nie dojdziemy....

    Napisz mi rozmówco, czy ważniejszy dla Ciebie jest FAKT, że
    okrąg tocząc się po odcinku przelicza po kolei wszystkie punkty
    tego odcinka od pierwszego do ostatniego o nazwie continuum,
    czy ważniejsze jest samozaprzeczające się założenie nazywane
    mylnie definicją, że choć okrąg osiąga ostatni punkt to nie osiąga?
    Opierasz swoją wiedzę na faktach logicznych, czy na
    samozaprzeczających się założeniach teorii?
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~ kopia na http://groups.google.pl/group/robakks?hl=pl
    miłośnik mądrości i nie tylko :)