    From: "Robakks" <R...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Ostatni krok Achillesa
    Date: Thu, 8 Apr 2010 18:14:36 +0200

    "syzyf" <s...@p...onet.pl>
    news:hpjvrs$nnc$1@inews.gazeta.pl...

    > Zwróć uwagę Robakksie na sformułowanie "[...] jest utożsamiana z sumą
    > wszystkich elementów [...]". Oczywiście nie ma mowy o "tradycyjnym"
    > sumowaniu wyrazów ciągu, który jest nieskończony. W zwykły sposób
    > możemy obliczyć sumy _skończonej_ ilości wyrazów ciągu, np.:
    > S(re1) = a_1 + a_2 + ... + a_re1
    > czy:
    > S(3*re1) = a_1 + a_2 + ... + a_re1 + a_(re1+1) + ... + a_(3*re1)
    >
    > To co nazywamy "sumą szeregu" jest uogólnieniem zwykłego sumowania
    > skończonej ilości liczb. Aby zrozumieć dokładnie, co te terminy oznaczają
> [...]

    W tych kilkuset postach, króre wymieniliśmy nie udało się osiągnąć
    porozumienia w żadnym temacie choć dokładnie uzasadniałem Ci
    moje poglądy. Ty mi wciąż piszesz o jakichś samozaprzeczających się
    definicjach ale ich nie podajesz, a ja Tobie uzsadniam prawdziwość
    tego co głoszę, która Ciebie zupełnie nie interesuje.
    W tych okolicznościach nie ma sensu tracić czasu na wyjaśnienia
    a jedyne co mogę od Ciebie uzyskać to odpowiedź na pytanie:
    Czy 1/Alef0 jest większe od 1/continuum ?
    Czy 1/continuum jest większe od zera?
    Proste pytania . Czy Twoja religia mnogości pozwala wierzącym
    odpowiedzieć na te pytania wprost? :)
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    miłośnik mądrości i nie tylko :)