    From: "syzyf" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Ostatni krok Achillesa
    Date: Fri, 9 Apr 2010 10:32:51 +0200

    > W tych kilkuset postach, króre wymieniliśmy nie udało się osiągnąć
    > porozumienia w żadnym temacie choć dokładnie uzasadniałem Ci
    > moje poglądy.

    Przeciwnie.Np. uzgodniliśmy to, iż istnieje zbiór, w którym każda liczba
    ma następnik, Robakks nazywa ten zbiór "liczbami porządkowymi",
    dla "reszty świata" zbiór ten nosi nazwę zbioru liczb naturalnych.

    > Ty mi wciąż piszesz o jakichś samozaprzeczających się
    > definicjach ale ich nie podajesz, a ja Tobie uzsadniam prawdziwość
    > tego co głoszę, która Ciebie zupełnie nie interesuje.

    Ależ interesuje. Cała rozbieżność wynika z używania tych samych
    słów i oznaczeń w zupełnie innym znaczeniu.

    > W tych okolicznościach nie ma sensu tracić czasu na wyjaśnienia
    > a jedyne co mogę od Ciebie uzyskać to odpowiedź na pytanie:
    > Czy 1/Alef0 jest większe od 1/continuum ?
    > Czy 1/continuum jest większe od zera?

    To co Robakks oznacza symbolem "Alef0" jest liczbą skończoną
    mniejszą liczby skończonej 2^"Alef0" oznaczonej przez Robakksa
    "continnum". Obie te skończone liczby są dodatnie tak więc:
    1/"Alef0" > 1/"continnum".

    Teraz proste pytanie ode mnie: dlaczego uparcie nie chcesz zaakceptować
    faktu, iż dla "reszty świata" oznaczenie Aleph0 oznacza coś kompletnie, ale
    to kompletnie innego niż dla Robakksa? To tak jakbyś odrzucał fakt, iż
    pierwszy dzień tygodnia nazywa się poniedziałek nazywając to
    "samozaprzeczającą definicją"

    syzyf