    From: "Robakks" <R...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Ostatni krok Achillesa
    Date: Sun, 18 Apr 2010 08:36:55 +0200
    <hpen8a$ct6$1@inews.gazeta.pl> <hperlj$scg$1@inews.gazeta.pl>
    <hpevde$c3i$1@inews.gazeta.pl> <hpfc3i$sse$1@inews.gazeta.pl>
    <hpg1tn$itn$1@inews.gazeta.pl> <hpg2vc$mnu$1@inews.gazeta.pl>
    <hpjvrs$nnc$1@inews.gazeta.pl> <hpkvdf$e7h$1@inews.gazeta.pl>
    <hpmont$b6a$1@inews.gazeta.pl> <hpnrq1$ku9$1@inews.gazeta.pl>
    <hpo22p$frq$1@inews.gazeta.pl> <hprk44$g93$1@inews.gazeta.pl>
    <hpupc5$m02$1@inews.gazeta.pl> <hpvi5r$nu7$1@inews.gazeta.pl>
    <hpvsov$615$1@inews.gazeta.pl> <hq1gks$coe$1@inews.gazeta.pl>
    <hq1j7n$lkk$1@inews.gazeta.pl> <hq1p2h$cse$1@inews.gazeta.pl>
    <hq20rr$9ud$1@inews.gazeta.pl> <hq56j9$7vk$1@inews.gazeta.pl>
    <hq7btt$cj7$1@inews.gazeta.pl> <hq7maj$jj0$1@inews.gazeta.pl>
    <hq9rrh$rrr$1@inews.gazeta.pl> <hqaa55$j37$1@inews.gazeta.pl>
    <hqchd7$kcd$1@inews.gazeta.pl>

    z Gazeta.pl_Nauka
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,32,109776814,11021161
    5,Re_Jeden_z_continuum.html
    drniehabil napisała:

    > 1. Mozg jest nie tyle wtedy pusty, ile wyczyszczony...

    Wyczyszczony, czyli wyprany. :-)

    > 2. Pisalem o zludzeniu rodziny, szkoly, mediow etc.

    Niektórzy mają złudzenie rodziny, szkoły, mediów
    - a niektórzy mają prawdziwą rodzinę, chodzą do prawdziwej szkoły
    i oglądają prawdziwe media przekazujące prawdziwym ludziom
    tę samą informację.

    > 3. A [b]skad wiesz, ze istnieje cokolwiek poza twa swiadomoscia?[/b] Probowales
    wyjsc z niej? I co
    > wtedy sie stalo?

    Nie muszę wychodzić ze swojej świadomości by wiedzieć, że
    Księżyc znajduje się fizycznie w innym miejscu niż fizycznie
    moja świadomość, która wraz ze mną jak skorupa ślimaka jest tu
    a nie tam.
    Napisz mi skąd w niektórych ludziach to przekonanie, że aby
    potwierdzić sobie, że coś fizycznie występuje poza głową
    trzeba wyjść z tej głowy? Przecież ja nie wychodzę z własnej
    głowy by wiedzieć, że kiełbasa nie jest w mojej głowie tylko
    na talerzu. Jedząc kiełbasę nie jem zawartości własnej głowy.

    > 4. To nie jest "rozdwojenie jazni", a tylko zwyczjana struktura twej osobowosci.

    Osobowa podświadomość może być strukturą Twojej osobowości
    złożonej z dwóch (lub więcej) osób nawzajem o sobie nie
    wiedzących, lub wiedzących i kłócących się kto ma sprawować
    władzę nad ciałem. U mnie jest inaczej. Nie ma we mnie drugiej
    osoby, a podświadomość to tylko mechanizm sterujący odruchami.

    > 5. Czyzby? Stoujac zludzenie leczenia, usunal bym zludzenie
    > bolu. Ale ja jestem ekonomista, a nie dentysta!
    > Pozdr.

    Doprawdy? Będąc dentystą, który nic nie wie, zamiast leczyć
    zęba mógłbyś mi wyjąć oko - bo nie wiedząc nic nie wiesz
    które to oko a który ząb.
    W Twojej dziedzinie ekonomii i ekonomice, jeśli ekonomista
    nic nie wie, to jak odróżni, czy 2+2=4 czy nie? :-)
    --
    Edward Robak* z Nowej Huty
    http://groups.google.pl/group/robakks