    From: Keyser Soze <"f2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ostrzeżenie przed firmą Foto-Net z Sopotu
    Date: Sun, 14 Mar 2010 16:07:01 +0100

    W dniu 2010-03-14 10:26, foto-net pisze:

    > Witam, dziękuję za opinię, to co Pan opisuje jest dość dziwne,
    > zważywszy, że jeżeli chodzi o aparat mamy na sklepie zestawy demo a z
    > obiektywami nigdy nie ma problemu i każdy klient przed zakupem ma
    > możliwość sprzęt sprawdzić.

    Według mnie jasno wyraziłem się wtedy nt. chęci zakupu takiego zestawu,
    otrzymałem odpowiedź, że nie mogę tego "przestrzelić", a nie ma
    w sklepie egzemplarza demo D700, co uniemożliwiało mi testy na pełnej
    klatce wybranych przeze mnie szkieł. Nie mam drugiego body FF Nikona,
    więc opcja wypożyczenia nie była przydatna, zwłaszcza, że Nikkora bym
    i tak nie mógł wypożyczyć.

    > Zapewne pytał Pan o możliwość wykonania
    > zdjęć testowych na aparacie nowym. Takiej możliwości faktycznie nie ma
    > ponieważ przy tej klasie sprzętu zasadą jest, że klient dostaje
    > egzemplarz nowy i sprawdza go przy zakupie.

    Zrozumiałe. Ale ja chciałem (i kupiłem) taki zestaw.
    Można było podjąć próbę założenia, że kupię, zwłaszcza
    że pamiętam, że to sygnalizowałem i chciałem wybrać
    między dwoma szkłami do body, a nie wybrać CZY kupię.

    > Jeżeli nie miał Pan pełnej informacji w tej kwestii przepraszam, zbadam
    > sprawę i poinstruuję pracowników.

    Temat jest stary (grudzień 2008) i pewnie nikt nic nie pamięta,
    a na sklepie może faktycznie jakoś nie było demo D700. Jedyne o co
    mam żal, to że zostawiono mnie z tym w ciągu słownie 1 minuty rozmowy
    telefonicznej, bez podania innych możliwości (np. że demo będzie
    za tydzień). Krótko i sucho - "nie da się". Nie tego się spodziewałem
    po prostu.

    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!
    Keyser