  • Data: 2016-11-13 16:24:22
    Temat: Re: Osuszacz
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-13 o 14:54, Konrad Anikiel pisze:
> [...]
    Wszyztko jedno czym nagrzejesz, kaloryferami czy grzałką w osuszaczu.

    > Owszem, wilgotność względna w pomieszczeniu z mokrymi ścianami rośnie po podgrzaniu
    powietrza, bo to powietrze podgrzewa ściany z których paruje woda. Nigdzie nie
    napisałem że jedno i drugie to to samo, tylko jedno jest funkcją drugiego. Ty coś tam
    sobie pomyślałeś ża ja napisałem to czego nie napisałem, bo nic z tego nie rozumiesz
    i postnowiłeś mi dokopać, demonstrujać tylko swoją ignorancję :o)

    Ręce opadają.
    Odpowiadasz na pytanie, które nie padło i to w dodatku błędnie.
    Stosujesz zamiennie określenia, które znaczą co innego i których
    zapewne nie rozumiesz.
    Jeżeli uważasz, że postanowiłem Tobie dokopać to jesteś histerykiem.
    Ja staram się uporządkować to co zupełnie niepotrzebnie mieszasz.
    Na czym innym polega suszenie powietrza, a na czym innym suszenie ścian.

    WM