  • Data: 2014-09-08 21:03:30
    Temat: Re: Oszacowanie naprężenia w zbrojeniu stropu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KS" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:luhuor$bf5$1@node2.news.atman.pl...

    > Czy możecie potwierdzic że +- takiego napręzenia mozna się spodziewać
    > przy dla takiego stropu obciążonego tylko wylewką?

    Po pierwsze strop,to nie jest belka, a płyta. Wzory dla belki są zupełnie
    od rzeczy. Po drugie, jak kiedyś dom projetowałem i zapytałem kolegi -
    budowlańca, czy dobrze liczę, to mi powiedział, bym mu "d....py" nie
    zawracał, tylko przyjął 12 cm, bo tak wszyscy robią. Oczywiście plus
    izolacja i podłoga.