  • Data: 2017-06-05 12:32:47
    Temat: Re: Oszczędności
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-05 o 12:29, AK pisze:

    > Nic nie rozumiesz i tyla.
    > Nie chodzi o innny system. Chodzi o ten sam system, ale rozne kompilatory
    > (czy nawet ich wersje) oraz o wymuszenie w standardzie C++
    > wsparcia/ustandaryzowanie
    > C++owych bytow waznych szczegolnie w dllkach. Np.mangling nazw, wymog
    > wspierania
    > przez kompilator atrybutow so/dll-owych (publish).

    Ale to chyba Ty nie rozumiesz, takie standardy musi wypracować twórca
    systemu, a kompilatory muszą się do tego dostosować. Dll to kwestia
    jednego systemu. Jeśli dll będzie wymagał danej struktury, to kompilator
    taką wygeneruje, niezależnie czy będzie to kompilator języka
    c/c++/pascala/asemblera/innego języka kompilowalnego.

    --
    http://kaczus.republika.pl