  • Data: 2018-06-24 02:20:31
    Temat: Re: Ożywiam stare żele...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:9506253478$20180622225541@squadack.com...

    > Krótko: tylko i wyłącznie na złom.
    >
    > [... zapomnij ...]

    Roman, spoko, z tych złomów nie zamierzam robić nic szczególnego, choć jeden
    się obudził i chwilę mi radio pociagnął nawet na nadawaniu, po prostu,
    traktuję to wylącznie w kategoriach zabawowo-poznawczych, zanim spylę to na
    złomie i kupię chleb, czy mleko w Biedronce, albo innym zniżkowcu. Niejeden
    raz już stwierdziłem, że coś, co wygląda na totalne BE, wcale być nim nie
    musi. Jak obudzą się wszystkie, to będzie ciekawostka, jak żaden, to
    wiadomo, że tego należało się spodziewać. Jak jeden, dwa, trzy, to "trafiło
    się ślepej kurze ziarko". Może np. zrobię eksperyment, że zaleję nie kwachem
    siarkowym, tylko np. octem, mniejsza o to, że może zadziałą na minutę
    świecąc tylko małą żaróweczkę. Może zaleję "kretem" po rozpuszczeniu w
    wodzie, miejmy tylko nadzieję, że mi to nie zechce się nagle gotować "z
    przypierdem", bo ochlapac gały, to trochę niefartownie by było, może roztwór
    soli kuchennek, może proszek do prania, albo mydło? Takie zaciekawione
    światem małe dziecko "pokaż mi tato". Tyle, ze ja już sobie sam pokażę.
    Skoro to złom, to straty nie będzie... A może poczekam na desz i deszczówką
    zaleję, albo kranówą?

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.