    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 10 Jul 2017 05:44:56 -0700 (PDT)
    <a...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <7...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <f...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: PE wziął się za tandetę
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 21:24:01 UTC+9 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Tak jest od tysięcy lat. To znaczy sięga tam, gdzie wzrok nie sięga.
    > Spadłszy w miejscu zgoła nieoczekiwanym, musi sobie jakoś radzić.
    > Dzięki czemu wydarzają się rzeczy niedostępne dla mniej odważnych.
    > Cecha ta z wiekiem mija. Na szczęście nie wszystkim.

    Dobra dobra. Znamy przypadki upadków bardzo niefortunnych. Natomiast te fortunne to
    nie przypadki, tylko procesy nienajgorzej zaplanowane i z trudem wypracowane. Kto
    kogo musiał ratować po radosnych wyskokach i upadkach w miejsca zgoła
    nieoczekiwanych, też wiemy. Kto potrafił przewidzieć gdzie owo zgoła nieoczekiwane
    miejsce będzie i dobrze na tym zarobił, też wiemy. Znaczy, my wiemy.

    > Ktoś to zgrabnie ujął w hasło "róbta co chceta".

    Spoko, niektórzy moi znajomi wciąż rozumieją różnicę między "róbta" a "rozumiejta".
    Jednak nie cały świat się stacza.

    > Wszystko zaczyna się od niewinnego stwierdzenia "nie chcę znać".
    > Potem już mamy równo z górki (zwanej też uczenie "równią pochyłą").

    Może powinienem napisać że mnie nie rajcują. Znam z samej ciekawości poznawania,
    inaczej nie wiedziałbym że są jakieś inne. Ale sam wybieram w których wolę żyć.

    > Nigdy nie było proste. A nawet jak ktoś zdanie ma, to brakuje mu
    > odwagi, by je ujawnić.

    > To też jest ciekawy przypadek, wart analizy. Mają swoje prywatne
    > zdanie, ale wszyscy takie samo.

    Nie, nie wszyscy.