  • Data: 2017-10-19 23:05:24
    Temat: Re: PENDRIVE zanim kupie zapytam Was
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy nie warto zabezpieczać danych w ten sposób, ale keylogger jest
    > znacznie groźniejszy niz odczyt danych z pendrive bo hasło wyjmujesz na
    > lata (bo niby kto zmienia hasła w truecrypcie) a dane kopiujesz z tej
    > chwili. Wyciek jest mniej bolesny choć oczywiście zalezy czy tam nie ma
    > klucza do portfela bicoinów.

    > Co dyskwalifikuje wszelkie metody zapewnienia bezpieczeństwa bo do
    > niezaufanych nalezy zaliczyć komputery znajomych.
    >
    > No chyba że zrobimy tak jak robia paranoicy:
    >
    > a) kupują pendrive z kluczem sprzetowym
    > b) instaluja na nim linuxa live
> [...]
    Mnie z dysku (druga partycja ) zginął wczoraj bardzo ważny folder z
    danymi. Coś się kotłowało w komputerze jakby ktoś drugi ingerował, a
    potem patrzę, a tu nie ma ważnego folderu.
    Niedawno teą mi jakiś folder zniknął. Nie wiem kogo moge posądzać, ale
    dostęp zdalny to ma chyba UPC, bo jak któregoś dnia rozmawiałam z
    "pomoca" techniczną to w rozmowie z nim wyszło, że on wie kiedy wyłaczam
    modem i telewizor z listwy i nawet miał pretensje, że wyłaczam, bo
    rzekomo psuje mi się internet. Jakoś tak, bo dosłownie nie mogę
    przytoczyć. Musiałabym nagrywać i odtworzyć tę rozmowę. Wychodzi na to,
    że oni włażą na dyski klientów UPC.

    --
    animka