  • Data: 2020-01-31 08:09:54
    Temat: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-01-27 18:25, k...@g...com wrote:
    > Jasne, pytać o ładowarke xD
    > Komplikujesz, naprawde nie myslalem ze taka dyskusja sie wywiąże. Ludzi pytać o
    ładowarkę? Ludzie! Przecież po coś napisałem w opisie petycji, że minutkę czy dwie
    nie potrwa naładowanie do średnich 20 procent. Przeciez to trudniej niż z budki. Ale
    nieee, szukamy jakichś tam pejoratywów, które nic nie wnoszą. Mnie to bawi po prostu.

    Niech jest budka. Niech mam rozładowany telefon. Podnoszę słuchawkę i
    pustka bo ze 100 numerów zapisanych w komórce znam na pamięć tylko swój.

    Tym bardziej mój ojciec i matka (którzy z komórkami radzą sobie całkiem
    dobrze). Pamiętają tylko numer domowy stacjonarny z którego zrezygnowali
    10 lat temu.

    Poza tym to albo jestem w promieniu 3 km od domu albo wchodzę do
    samochodu\pracy\znajomych etc. i podłączam telefon.

    Niezbyt widzę też okoliczności w których telefon w budce miałby mi
    pomagać - nawet gdyby u mnie na wsi gdzieś stał to i tak bliżej mam do
    domu niż do telefonu. Gdyby postawili go w sąsiednim mieście nadal wolę
    podjechać do znajomych niż szukać miejsca parkingowego a następnie
    telefonu.

    W byle sklepie kupię powerbank za 19.99 lub awaryjną komórkę za 39.99 i
    przełożę do niej sima za darmo bądź kupię nowego za 5 złotych. Ale jak
    długo żyję to nie miałem takiej potrzeby.

    Co do faktycznego wykorzystania to ktoś wkleił linka do aparatów
    postawionych na dniach młodzieży - 125 rozmów z budek vs 7,4 mln minut z
    jednej tylko sieci.