  • Data: 2018-12-13 17:59:59
    Temat: Re: PKN ORLEN upamiętnia marki retro
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam 40 lat, więc większość życia przeżyłem już poza CPNem, ale dla
    > mnie CPN jest silniejszą marką niż Orlen. Choć może bardziej nazwą
    > pospolitą, niż brandem, ale to może być zaleta.

    Hmm, brak marki i pospolitosc to chyba nie jest zaleta...

    > Orlen to Orlen. CPN to każda stacja :) Zmiana nazwy to nie był dobry
    > pomysł,

    Nie rozumiem, skoro cpn to kazda stacja to jaki sens trzymania takiego
    brandu?

    > a sam logotyp CPNu też jest bardzo dobry.

    IMO poza jakimis ewidentnymi wpadkami do kazdego logo sie przyzwyczaimy.
    Jak słysze te dumania marketoidów ze przykładowo
    "stworzylismy logo pokazujace nasze przyzwiazanie do lokalnej
    spolecznosci, w tym logu posladek pokazuje lokalny biznes a pejcz
    symbolizuje działalnosci altruistyczne..."
    to od razu przypomina mi się mis na miare naszych czasów :)

    --
    Pozdrawia... Budzik