    From: dizel <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY - PLN za przeniesienie numeru
    Date: Sat, 30 May 2009 07:28:13 +0200

    On Fri, 29 May 2009 23:26:56 +0200, adrian <a...@k...chip.pl>
    wrote:

    >Niestety nie, ściągana jest kwota z pakietu podstawowego. Ten promocyjny
    >dedykowany jest tylko do połączeń głosowych (krajowych), MMS i SMS.
    >Też myślałem, że jest tak jak pisałeś, ale sprawdziłem i jest tak jak
    >pisze powyżej.

    Jeszcze jedna ważna rzecz apropo tego bonusu, trzeba wiedzieć kiedy
    przenieść numer bo bonus jest ważny nie 30 dni tylko do końca miesiąca
    kalendarzowego. Na przykład jak przeniesiesz numer do 29 maja,
    przyznają ci bonus na 3 miesiące to nie będzie 3 miesiące tylko
    pierwsszy będzie ważny do 31 maja + 2 miesiące 2 kolejne pakiety.