  • Data: 2009-05-09 13:50:22
    Temat: Re: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał
    >>> Błąd. Dopiero w tym momencie operator może dostać zgodę na jakiekolwiek

    > Art. 10 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Plus
    > troszkę wcześniej, że zgody nie można sobie domniemywać z innych
    > oświadczeń użytkownika

    I tu jest dla mnie właśnie niejasność.
    Jeśli zakupu karty dokonano anonimowo (facet przebrany za kobietę) w kiosku
    (sprzedawca na ostrym kacu), płacąc gotówką (fałszywy banknot) to i w takim
    przypadku operator powinien powstrzymać się od wysyłania treści handlowych
    do terminali kart sim? Teoretycznie, aktywacja karty (wykonanie pierwszego
    połączenia) jest momentem zawarcia umowy między stronami ale cokolwiek
    wiadomo o tylko jednej stronie. Jak można się wywiązać z umowy jeśli nie
    wiadomo wobec kogo miałoby to następować a należy dodać, że karta sim jest
    cały czas własnością operatora? Ha!? :)

    M.