  • Data: 2009-05-09 13:55:04
    Temat: Re: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał
    > Wymóg rejestracji staje się dla mnie zrozumiały.

    Dla Ciebie i Play może tak.
    Dla mnie i pozostałych operatorów nie.
    Życzę Tobie i sobie aby nadrobili te niedociągnięcia.

    > Zobacz co się dzieje po 16
    > marca. Tłum rzucił się na Fresha. Zwyczajnie przestali się wyrabiać.

    Mam rozumieć, iż operator nie jest przygotowany do świadczenia usług?

    > A weryfikacja "albo jesteś naszym klientem albo testerem" jest w sumie
    > słuszna.

    Bardzo mi przykro, ale w cenniku, regulaminie oraz innych dokumentach
    udostępnionych na stronie Play nie widzę podziału na klientów i pod-klientów,
    czy jak to ich nazwałeś testerów.
    Jeżeli rzeczywiście jest tak jak mówisz, w co oczywiście wątpię, to zaczyna
    sprawa śmierdzieć dyskryminacją lub czymś gorszym.

    > Popatrz też w ten sposób: dzwonię do BOK, przedstawiam się. I
    > gostek już wie, że nie jestem dla niego ziom, tylko pan. I od razu czuje, że
    > jest w pracy a nie na ławce pod blokiem. Naprawdę tak jest, a przynajmniej w
    > moim przypadku ;)

    Pracownicy BOK zostali przeszkoleni aby dostosowywać się do "poziomu"
    dzwoniącego. Na grupie trochę można poczytać o podejściu "na ziom" jednak nigdy
    mi się nie zdarzyło abym został tak potraktowany. Dzwonię zazwyczaj z
    niezarejestrowanych. Może wystarczy powiedzieć "dzień dobry, mam problem z..." a
    nie "siema, fon nie trybi, zapodaj mesa...".
    Ewentualnie jest tak, że jak Ty dzwonisz z zarejestrowanego numeru, to
    konsultant od razu widzi wiek dzwoniącego. Dzięki tej informacji automatycznie
    działa w danym trybie obsługi klienta nie zwracając uwagi na to, jak dany
    osobnik się wysławia.

    > Przecież dopiero podczas rejestracji możesz wyrazić wolę "żadnych pierdół
    > sms-em". To nie jest widzimisię Play. Jeśli chcesz nie chcesz podpierając
    > się ochroną danych osobowych, to logiczne jest, że operator musi wiedzieć,
    > których konkretnie danych ma nie przetwarzać. Logiczne to jest, czy nie? :)

    Doświadczenie życiowe mówi mi wyraźnie:
    - podpisywanie dokumentów z wyraźnie zaznaczonym brakiem zgody na przetwarzanie
    danych jest interpretowane różnorako
    - wykreślanie całych akapitów działa jak powyżej,
    - ani Ty, ani nikt inny nie jest mi w stanie zagwarantować, że po "poprawnej"
    rejestracji nie będę otrzymywał większej ilości spamu

    Co ciekawe na dzień dzisiejszy nie dostaję nic, słownie zero sms-ów reklamowych.
    Nie mam zamiaru ryzykować zmiany tego stanu rzeczy.

    Rozumiem, iż jestem w błędzie i możesz nawet mi płacić 30gr za każdego sms-a,
    którego otrzymam. Przecież nie będę ich otrzymywał, nieprawdaż? :)

    > A skąd pewność, że po stronie opa?

    Leci melodyjka. Po chwili urywa się. Dostaję sygnał wołania, czyli system
    przydzielił mi konsultanta. Słyszę 1-2 sygnały i ciach. Połączenie zakończone.
    Jest to bardzo charakterystyczny problem w call center.
    Podzwonisz to załapiesz o co chodzi.

    Pozdrawiam serdecznie.

    ps.
    Tak, oferta Play mi bardzo odpowiada. Jednakże nie lubię ślepego fanatyzmu, czy
    jak kto woli opłacanych opinii na "forach onetu".