  • Data: 2019-10-03 22:39:46
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, October 3, 2019 at 8:04:09 PM UTC+2, heby wrote:
> [...]
    selects-adacores-qualified-multitasking-solution-for
    -spacecraft-software-development

    > No. Clojure też jest fajna fura. Te z listy ezoterycznych też są fajne.
    > Całe szczęście Pascal nie jest.

    Uwaga, teraz mówię ściśle o języku, ewentualnie o tak bliskich narzędziach
    jak preprocesor w C/C++. Do rzeczy, osobiście bardzo lubiłem pascala. Ale
    języki takie jak Java, C, C++, C# moim zdaniem są fajniejsze. Szkoda że
    język D ma małe wsparcie, możliwe że byłby moim ulubionym językiem. PHP
    nie lubię, ale używam, ponieważ jest dedykowany do weba i ma pod ręką
    masę wygodnych bibliotek przydatnych w aplikacjach webowych.