    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <a...@n...neostrada.pl>
    <59b3b51f$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <op12hk$l2$2@node1.news.atman.pl>
    <59b4e2a4$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <59b4e9e4$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <59b53bae$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <op3idq$oqf$1@news.icm.edu.pl>
    <59b67684$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <op67ol$nes$1@news.icm.edu.pl>
    <59b7ca94$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <op9565$g5c$1@news.icm.edu.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Wed, 13 Sep 2017 15:20:36 +0200

    W dniu 2017-09-12 o 19:23, Animka pisze:

    > 4 z czymś, bo jak zaktualizowałam do najnowszej to tyle dziadostwa od
    > razu za jednym zamachem mi powpadało, że lepiej było przywrócić
    > ustawienia fabryczne telefonu (i potem conieco sobie poustawiać) niż
    > te niechciane aplikacje i inne dziadostwo usuwać.
    > Ustawiłam aktualizacje automatyczne na WON! (tzn.wyłączyłam).

    W wersji 4.x.x. nie ma opcji formatowania SD jako "pamięci wewnętrznej.
    Nie ma także w 5.x.x, jest dostępna (podobno) dopiero od 6stki.   Co do
    aktualizacji systemu, to akurat działa to  inaczej niż aktualizacje
    programów ze Sklepu Google. Przede wszystkim większość producentów
    wydaje aktualizacje raz albo wcale, druga sprawa jest taka że
    zaktualizowanego systemu nie da się odwrócić opcją "ustawiania fabryczne".

    -jako-pamiec-wewnetrzna/

    > Ja już wolę, żeby nic mi tego co mam na oddzielnym dysku nie ruszało.
    > Na karcie mam swoje pliki.

    Jasna sprawa, ale gdy naprawdę nie ma miejsca na jakiś nowy, ciekawy
    program to taka opcja formatu zewnętrznego nośnika na "pamięć
    wewnętrzną" (a tym samym rozszerzenie tej pamięci) może się przydać.