    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Date: Wed, 13 Sep 2017 22:41:28 +0200
    <a...@n...neostrada.pl>
    <59b3b51f$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <op12hk$l2$2@node1.news.atman.pl>
    <59b4e2a4$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <59b4e9e4$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <59b53bae$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <op3idq$oqf$1@news.icm.edu.pl>
    <59b67684$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <op67ol$nes$1@news.icm.edu.pl>
    <59b7ca94$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <op9565$g5c$1@news.icm.edu.pl>
    <59b93091$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 15:20, Trybun pisze:

    > W wersji 4.x.x. nie ma opcji formatowania SD jako "pamięci wewnętrznej.
    Mnie to jest niepotrzebne. Mapy, nawigację i inne-szczególnie dotyczące
    google mam albo odinstalowane albo zamknięte.
    > Nie ma także w 5.x.x, jest dostępna (podobno) dopiero od 6stki. Co do
    > aktualizacji systemu, to akurat działa to inaczej niż aktualizacje
    > programów ze Sklepu Google. Przede wszystkim większość producentów
    > wydaje aktualizacje raz albo wcale, druga sprawa jest taka że
    > zaktualizowanego systemu nie da się odwrócić opcją "ustawiania
    > fabryczne".
    Mój telefon jest na "usługach" google nawet w ustawieniach fabrycznych.
    Powyłączalam co można było. Zostawilam wyszukiwarkę google.
    Nie chce mi się wyszczegolniać co mam w pamięci telefonu, bo tych
    różnych, związanych z google android jest bardzo dużo.

    > Jasna sprawa, ale gdy naprawdę nie ma miejsca na jakiś nowy, ciekawy
    > program to taka opcja formatu zewnętrznego nośnika na "pamięć
    > wewnętrzną" (a tym samym rozszerzenie tej pamięci) może się przydać.

    Po co rozszerzać kiedy telefon korzysta równo z pamięci telefonu i
    karty. Karta jest częścią niezbędną tego telefonu.

    --
    animka