    From: pioruns <c...@b...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pamieci DDR3 i konkretne chipsety...
    Date: Mon, 25 Apr 2011 23:46:13 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 22:30:15 +0200, Doxent napisał(a):

    > Użytkownik "ViRuS" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mam tą płyte i praktycznie bardzo ciężko cokolwiek na niej puścić by nie
    > robiła problemów. Oprócz swojego składałem też komuś już jeden komputer
    > i też były problemy z pamięcią. Poszło na 1066 stabilnie. O 2000MHz
    > raczej zapomnij bo ona nie radzi sobie z więcej jak 1066 w parze a 1333
    > w pojedynkę.
    > Dla świętego spokoju niestety muszę się obejść z 1 modułem ddr3 bo na 2
    > robią się problemy. Sprawdzałem na niej chyba już 3 różne pary modułów
> [...]

    Trzeba kupować takie pamięci, jakie są wymienione w książeczce (manual)
    do płyty głównej. Sam mam płytę ASUS M4A87TD/USB3 i dwie kości Samsunga
    1333 MHz po 2 GB. Zamierzam dokupić kolejne dwie kości, na pewno będą one
    z takiej samej serii Samsung, choćby miały być droższe. Gwarantuje mi to,
    że będą ze sobą współpracować.

    --
    pozdrawiam, pioruns