  • Data: 2009-01-04 23:55:41
    Temat: Re: Panasonic G1 - macałem
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbig T. pisze:

    > Chociażby ten "garb" nad obiektywem, w którym w lustrzankach mieści się
    > pryzmat lub lustra a który tutaj raczej nie służy niczemu. Ludzie z
    > Panasonica w którymś z wywiadów przyznali się, że specjalnie zastosowali
    > zachowawczy, lustrzankopodobny design nawet w aspektach w których nie
    > jest to uzasadnione ergonomią, bo Japończycy podobno lubią rzeczy
    > klasyczne i źle przyjmują przykłady "rewolucyjnego" designu (kto by
    > pomyślał...). Dla mnie na pierwszy rzut oka widać, że G1 na siłę
    > przypomina z wyglądu lustrzankę w zbyt wielu kwestiach. Tak jakby
> [...]

    To może też się przyczepię tej lustrzankopodobności - powinni zrobić bez
    gripa (niech przypomina Olympusy z serii OM, albo Pentaksy serii K,
    skoro Japończycy to tacy dziwni tradycjonaliści), albo porządny grip.
    Ten który jest wymaga dość dziwnego trzymania. W sumie moje przeciętnej
    wielkości dłonie owijają się dookoła tylko palcami i tam, gdzie powinien
    opierać się kłąb kciuka owija się środek dłoni.
    Mnie tam całkiem wygodnie trzyma się w ręku Pentaksa ME:
    http://kmp.bdimitrov.de/bodies/M/ME_si-bl.jpg
    Link do obrazka, jakby ktoś nie wiedział jak toto wygląda.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne