  • Data: 2016-05-18 12:00:40
    Temat: Re: Parkingi
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 maja 2016 11:42:26 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > no i dobrze. zderzaki są od rozpychania się.
    > nie rozumiem zupełnie polskiej naboznej miłości do samochodu bez rysek.
    > To nie obraz va Gogha tylko narzędzie

    Kiedyś w UK zaparkowałem samochód (naciągam trochę, to był Matiz) w bocznej uliczce.
    Akurat wypadło że przed czyimś domem (tam wszędzie jest czyjś dom), a ten ktoś się
    wkurzył i postanowił mnie ukarać. Postawił dwa swoje samochody przed i za moim na
    styk. Zderzaki się fizycznie dotykały. Tak, żebym nie mógł wyjechać nie idąc do niego
    i prosząc o wypuszczenie. A następnego ranka akurat miałem lot dokądś tam, z Londynu,
    gdzie było 2.5h jazdy. Więc przyszedłem o 4-tej rano, patrzę a tu blokada
    obywatelska. No przecież nie pójdę go budzić. Matiz ma bardzo ciasny skręt, więc na
    samej sprężystości zderzaków, ruszając po kilka centymetrów do przodu i do tyłu na
    zmianę, udało mi się stamtąd wyjechać. Nic nie trzasnęło, nawet nie połamałem tablic
    rejestracyjnych.