    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Parkowanie tyłem na chodniku
    From: wiencek <w...@p...tu>
    Date: 20 Jan 2013 11:16:47 GMT

    Tom N <<5...@4...115853.invalid>> w wiadomości
    <news:130120.115853.pms.2987.36@int.dyndns.org.inval
    id.130120.inval

    a.pl>:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Pokaż, zwłaszcza w kontekście słów pana Sulowskiego: "Kodeks
    > ruchu dopuszcza parkowanie całego pojazdu na chodniku"
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > ;P

    No tak... o całym pojeździe to w ust.2
    "2. Dopuszcza się, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1 pkt
    2, zatrzymanie lub postój na chodniku przy krawędzi jezdni całego
    samochodu osobowego, [...]"

    To w tym opisie "całego samochodu" chodzi o zatrzymanie wzdłóż
    krawędzi jezdni? Bo przy krawędzi to można postawić lewą, prawą,
    przednią lub tylną krawędź samochodu :-))

    --
    Tomasz Więckowski