  • Data: 2018-11-04 21:19:13
    Temat: Re: Parownik klimy.
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 05:03:52 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale chyba caly budynek chlodza, nie tylko gorne pietra ?
    >
    > Chyba ze caly budynek to wierchuszka :-)

    To zależy o co pytasz. Siedziba władz w Seulu, na ???, to jak nazwa wskazuje,
    siedziba władz. Dwa wieżowce, od góry takie tiny.pl/g3g4n, od dołu takie
    tiny.pl/g3g4k

    wystygnąć. Pisałem wcześniej: to jest niedorzeczne, ale ludzie tacy są.

    > Papiery rozrzuca ...

    Papiery trzeba mieć zawsze czymś przyciśnięte na biurku.

    > To moze 18C daje sie wytrzymac ... ale mowisz, ze zima 28 ?

    > U nas kroluja kaloryfery.

    W Korei podłoga grzeje.

    > z tego co widze, to slupy nosne i stropy lane, a sciany z bloczkow.
    >
    > Ciaglym odlewaniem bym tego nie nazwal - rosnie po pietrze.
    >
    > A potem na stropie uklada sie kable i rurki i zalewa posadzka.

    Kolejna czarodziejska technologia której Polacy będą musieli się od Koreańczyków
    nauczyć...