    Date: Sun, 08 Sep 2013 21:57:49 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze

    W dniu 08.09.2013 13:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Ach, Marcin "Radziecki Radar" Kiciński się zna - bo prawidłowo jadący
    > motocykl powinien robić "pyr-pyr-pyr", a on słyszał "bruuuum!".
    nie, on zobaczył otwór w dachu na 80cm. wystarczy
    > Przyczyną było wymuszenie.
    właśnie chciałem zapytać co było przyczyną śmierci, ale raczej nie Ciebie

    > Skoro wymusił, to albo nie patrzył,
    albo patrzył i widział motor 400m dalej?
    > a wtedy
    > zabiłby także jadącego zgodnie z limitem, albo popatrzył i celowo zajechał.
    czyli jednak stwierdzasz że wymuszenie było powodem?
    Spróbuje sobie wyobrazić, że gdyby motocykl jechał wolniej to raz nie
    byłby na kursie kolizyjnym, dwa miałby czas skręcić, trzy kierowca byłby
    w szpitalu.
    Twój osąd znamy. Ciekawe co powie sędzia...

    ToMasz