    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Date: Mon, 9 Sep 2013 06:31:44 +0200

    masti wrote:

    > podobnie jak kierowca samochodu

    Nie zgodzę sie z tobą...

    > zapraszam Cie na przejażdżkę. Zobaczysz jak to wygląda z poziomu dwóch
    > kółek

    Nie interesuje mnie sprawdzanie jak to wygląda oczami szaleńca na motorze...

    > jak zwykle w oczy najbardziej rzuca się idiota

    Napisałem przecież że zwracam uwagę na wszystkich i praktycznie nie widzę
    normalnych motocyklistów.

    Tak BTW to policja powinna sie zabrać za solidne badanie poziomu hałasu
    dwuśladów, bo niestety ale większość hałasuje koszmarnie.