    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Date: Mon, 09 Sep 2013 07:40:40 +0200

    W dniu 2013-09-09 03:18, k...@g...com pisze:

    > Czym się różni jebnięty motocyklista co chce mieć 150 koni pod jajami
    > od jebniętego kierowcy co chce mieć w samochodzie osobowym 200 koni
    > pod maską?

    Obaj jebnięci więc obaj niebezpieczni.

    Ale:
    Jebnięty motocyklista ma większe przyśpieszenie i rozwija większą
    prędkość, częściej lata z lewa na prawo i wciska się na trzeciego, bo ma
    więcej możliwości niż jebnięty
    kierowca samochodu. Jest słabiej widoczny. Droga hamowania motonga jest
    dłuższa niż samochodu.
    Wniosek z tego że prawdopodobieństwo wypadku z udziałem jebniętego
    motocyklisty jest dużo większe niż jebniętego kierowcy samochodu, ale
    skutki teoretycznie mniejsze niż skutki kier. auta.

    Na plus jebniętego motocyklisty jest to że może zabrać tylko jednego
    pasażera.

    Nie wiem czy o to ci chodziło.
    --
    Krzysiek