  • 1. Data: 2013-09-09 22:36:29
    Temat: Patrz w lusterka ... rowery
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://ddwloclawek.pl/pl/11_wiadomo_ci/9387_dziecko_
    zmiecione_z_pasow_sprawca_uciekl_drastyczne_wideo.ht
    ml

    nadmierna predkosc, procenty, czy ci cholerni rowerzysci ?

    Chyba wszystko naraz.

    Ktos zna ulice ? Na glowna nie wyglada, wypadaloby zwolnic przed
    skrzyzowaniem.

    J.

  • 2. Data: 2013-09-09 22:56:11
    Temat: Re: Patrz w lusterka ... rowery
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 22:36, J.F pisze:
    > nadmierna predkosc, procenty, czy ci cholerni rowerzysci ?

    Łepek na rowerze ma cholernego farta. Teraz już zawsze przyhamuje zanim
    wjedzie na jezdnię, skrzyżowanie. Nic tak nie uczy pokory jak taka
    brutalna lekcja.

    Kierowca też pewnie posrany w gacie. Na moje oko jechał około 60 max 70
    co nie tłumaczy że przegiął pałę wpadając tak na skrzyżowanie.

    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2013-09-09 23:01:37
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Łepek na rowerze ma cholernego farta. Teraz już zawsze przyhamuje zanim
    > wjedzie na jezdnię, skrzyżowanie. Nic tak nie uczy pokory jak taka
    > brutalna lekcja.

    Co ty pierdolisz ?

  • 4. Data: 2013-09-09 23:03:23
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-09-09 22:56, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    >
    > Kierowca też pewnie posrany w gacie. Na moje oko jechał około 60 max 70
    > co nie tłumaczy że przegiął pałę wpadając tak na skrzyżowanie.

    Ale hamował - trzeba przyznać - skutecznie. Depnąłby sekundę później - i
    łepek fruwałby....

  • 5. Data: 2013-09-09 23:11:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 22:56:11 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

> [...]
    >
    > Kierowca też pewnie posrany w gacie. Na moje oko jechał około 60 max 70
    > co nie tłumaczy że przegiął pałę wpadając tak na skrzyżowanie.

    a nie 140? Bo tego, że przejechał na czerwonym to na pewno nie zauważysz

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2013-09-09 23:16:14
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 23:11, masti pisze:
    > a nie 140?
    Nie
    Bo tego, że przejechał na czerwonym to na pewno nie zauważysz
    Ja o tym przeczytałem. A ty zauważyłeś?
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2013-09-09 23:16:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-09 23:03, Użytkownik scobowski napisał:

    > Ale hamował - trzeba przyznać - skutecznie. Depnąłby sekundę później - i
    > łepek fruwałby....

    Nie bardzo skutecznie bo:
    1. nie wyhamował przed
    2. dzieciak przeleciał jednak w powietrzu

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-09-09 23:18:15
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 23:01, Czesław Wiśniak pisze:

    > Co ty pierdolisz ?
    Jeszcze się spytaj gdzie, kogo i jak.
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2013-09-09 23:25:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 23:16:14 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Nie

    bo?

    > Bo tego, że przejechał na czerwonym to na pewno nie zauważysz Ja o tym
    > przeczytałem. A ty zauważyłeś?

    i co? pominąłeś? Fcet zrobił jedną z najgorszych rzeczy jakie można
    zrobić na drodze i tylko fartem dzieciak nie zginął. Ale dla Ciebie to
    pestka.

  • 10. Data: 2013-09-09 23:39:27
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 23:25, masti pisze:
    > bo?

    Bo gdy jedzie 60-70 nie może w tym samym momencie jechać 140

    > i co?

    I to że nie odpowiedziałeś.

    > pominąłeś? Fcet zrobił jedną z najgorszych rzeczy jakie można
    > zrobić na drodze i tylko fartem dzieciak nie zginął. Ale dla Ciebie to
    > pestka.

    Nie pestka.
    --
    Krzysiek