eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.) › Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
    Date: Mon, 6 Apr 2009 15:07:38 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 46
    Message-ID: <grcupa$rpi$1@inews.gazeta.pl>
    References: <6...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 86-63-n1.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1239023210 28466 85.222.86.63 (6 Apr 2009 13:06:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Apr 2009 13:06:50 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: tata_krzysia
    X-Antivirus: avast! (VPS 090405-1, 05.04.2009), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1146245
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pawelek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:661bbf80-3f29-4291-b8ff-def092d4ca83@c11g2000yq
    j.googlegroups.com...
    Witam ponownie po dłuższej przerwie :-)

    Jak już opisywałem w poprzednim wątku uszkodzeniu uległ mój komputer
    Lenovo R61i, poniżej link:
    http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_t
    hread/thread/e56a6da60b1180a2/7ecd5faba6322164?hl=pl
    &lnk=gst&q=r61i+serwisu#7ecd5faba6322164

    Za radą grupowiczów oddałem komputer do serwisu RAM Serwis. Oczywiście
    przed oddaniem sprzętu do naprawy zapytałem Pani czy mają takie
    przypadki i jak sa zalatwiane. Otrzymałem informację, że oczywiście
    wymienia się takie rzeczy na gwarancji. Ucieszony powyższa wiadomoscia
    oddałem komputer do naprawy i oczekiwałem na kontakt z firmy RAM
    Serwis...
    Po ok. tygodniu otrzymałem najpierw sms, aby skontaktować sie z
    serwisem, a następnie informacje na telefon, że odmówiono naprawy
    gwarancyjnej. Poprosiłem o uzasadnienie i kosztorys naprawy płatnej na
    e-mail. Otrzymałem e-mail, że serwis jest serwisem producenta i
    występuje w imieniu gwaranta oraz, że odmawiają naprawy z tytułu
    gwarancji.

    Za powyższą "diagnoze" jestem zobligowany do zapłacenia kwoty 84,18zł
    jako, że nie zgodziłem się na naprawę zawiasu, która wynosiłaby 25%
    wartości komputera...

    Wnioski radzę wysunąć każdemu kto będzie chciał reklamować tam
    sprzęt...
    Panu o ksywie "Piotrek" serdecznie gratuluje. Kryptoreklama się
    udała....

    Ponadto proszę każdego o kontakt kto miał podobną sytuację i zwycięsko
    z niej wybrnął, ponieważ nie mam pojęcia jak mam teraz postąpić....



    Prosiłeś o tę diagnozę? Jeśli nie, to dlaczego masz płacić za niezamawianą
    usługę?

    Co do gwarancji, poproś o odpowiedź na piśmie, w której wskażą zapis
    wykluczający uznanie tej usterki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: