    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Date: Tue, 17 Sep 2013 23:39:16 +0200

    W dniu 2013-09-17 23:32, anacron pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^

    > jeśli się uda to co planujemy to sam przeprosisz.

    Mogę cie już teraz przeprosić. Przepraszam cie motyliński
    tomaszu za to że na usenecie pisząc posta po chwili sobie sam na
    niego odpowiadasz, i to nakłaniając sam siebie do umiejscowienia
    wpisu na faceboku. Przepraszam, że taki objaw debilizmu pokarał
    dziecko twoich rodziców.

    > robię, robię bo tacy jak Ty nie mają jaj,

    I wolę pozostać bez takich jaj jakie masz ty. Już wolę mieć
    kompletne bezjajowie niż dojść do tego stopnia z debilizmem (jak
    widać wrodzonym) by pisać na usenecie sam ze sobą i sam siebie
    publicznie do czegoś nakłaniać.

    Mój znajomy mawia: debil nie wie, że jest debil. Myślę, że
    właśnie dlatego sam ze sobą na usenecie gadasz, a następnie
    obrażasz np jerza, a gdy ci się debilu zwróci uwagę, że jesteś
    niekulturalny - pytasz zupełnie innej osoby czy zabolało ją
    nazwanie jerza idiotą.

    > twarzy w tv. EOT.

    Super. W sumie to chciałem przeczytać :) Postanowiłeś uzasadnić
    moje twierdzenie, że jesteś debilem i walnąć EOT :)

    Pozdrawiam cie debilu - w sumie to już się z ciebie nie będę
    nabijał, nauczono mnie, że chory psychicznie nie powinni być
    obiektem wyśmiewań.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90