  • Data: 2019-01-21 23:19:27
    Temat: Re: Perwskitowa fotowoltaika
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > To skad sie postep techniczny ?

    No raczej nie z Polski.

    > IMO - pare osob by sie znalazlo. A moze juz nie ..

    Ale tu nie chodzi o "parę osób", tylko o zaplecze
    technologiczno-przemysłowe. Nawet gdybyś trzymał w dłoni gotowe plany
    takiego tranzystora, to i tak nie masz gdzie z nimi pójść. W Stanach masz,
    na Tajwanie masz, w paru innych miejscach też. Możesz co najwyżej
    sprzedawać licencje, choć i to byłoby gigantyczne osiągnięcie.

    > Moze im trzeba podpowiedziec, ze nie tylko diody daje sie z
    > polprzewodnikow robic :-)

    Nie chcę nikomu przerywać wesołej zabawy.

    Pozdrawiam, Piotr