  • Data: 2015-06-25 18:34:17
    Temat: Re: Piec gazowy + UPS.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:mmh64t$e1q$1@speranza.aioe.org...
    > Widocznie faza jest wykorzystana do zapalania, dlatego musi być na
    > okreslonym bolcu wtyczki.

    To pewnie też.

    > Obróć wtyczkę ups-a a najłatwiej to uzyskać wymieniając gniazdo w ścianie
    > na podwójne wtedy najłatwiej sprawdzić w której połówce piec z ups-em
    > pójdzie.

    Tego nie testowałem. Mam podwójne gniazdo ale czy tam faza nie idzie na
    krzyż i niezależnie od włożenia na górę czy na dół to na tym samym bolcu
    wtyczki zawsze jest faza? Tak powinno być. Ciekawe. Nigdy tego nie
    sprawdzałem bo nie było potrzeby. Najłatwiej to chyba byłoby podłączyć UPS
    do zwykłego przedłużacza bez PE. Tego UPSa oddałem. Dzwoniłem do Lestara,
    ale serwis 2 dzień nie odebrał połączenia. Zgłasza się tylko sekretarka
    automatyczna. Ja podejrzewam, że wyjście wisi w powietrzu.

    neelix