  • Data: 2024-03-15 12:50:37
    Temat: Re: Pierwszy
    Od: Jacek <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2024 o 12:26, io pisze:
> [...]
    e-prawo-juz-dziala-jest-pierwsza-konfiskata-samochod
    u-za-jazde-pod-wplywem-alkoholu,530440.html

    > Że niby ktoś kto całe życie zbierał na Teslę ma ponosić identyczne
    > konsekwencje jak ktoś jeżdżący smrodem bo woli wydać na coś innego?

    Kolejny cymbał który nie chce dostrzec że w ogromnej większości
    przypadków wartość posiadanego samochodu odzwierciedla status majątkowy
    posiadacza. Znasz wielu posiadaczy BMW czy twojej Tesli którzy "zbierali
    całe życie" na nie? Bo ja jakoś żadnego. I nie znam żadnego bogacza
    jeżdżącego tanim Fiatem :) A w tych nielicznych przypadkach na których
    usiłujesz zbudować kontestację, sąd skoryguje karę, bo od tego jest.