  • Data: 2019-04-23 13:18:45
    Temat: Re: Pierwszy na świecie regeneracyjny kabel USB
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    23 Apr 2019 10:59:57 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Hmm, to moze w koncu sie przestawie na magnetyczne.
    > Mozesz podac jakies konkretne linki takich magnetycznych dobrej jakosci
    > po 8zł?

    Ja mam Floveme.
    One wszystkie są raczej bdb, bo generalnie to markowe produkty, a wszystkie
    komplety są chyba po 4$.
    Zorientuj się na jakąś markę, bo wtyczka z jednej firmy raczej nie pasuje do
    gniazda z innej.
    Floveme ma okrągły magnes, widziałem też owalne, ale raczej nie polecam, bo na
    mój gust owal wtyk do owalnego gniazda będzie pasował tylko w jednej pozycji.
    A w okrągłych zawsze się przyciągnie.

    Jedyne na co trzeba uważać, to sposób wyciągania wtyczki -- trzeba łamać albo
    wyciągać w bok. Jeżeli wyciągasz jak standardową wtyczkę, to możesz wyciągnąć
    razem z magnetyczną bazą (silne jest to połączene magnetyczne).

    Aha, no i ważne aby były dostępne nie tylko w kompletach.
    Zgubisz magnetyczną bazą, a tu się okaże że musisz kupić komplet, a
    pojedycznego elementu nie da się.

    Są też kątowe jak ktoś potrzebuje.