    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszy samochód do 7 tys - beznyna
    Date: Sun, 7 Feb 2016 08:14:35 +0100
    <n94f87$ib2$1@node2.news.atman.pl>
    <56b60dc7$0$22825$65785112@news.neostrada.pl>
    <n953v9$18v$1@node1.news.atman.pl>
    <56b61999$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <n95e2d$be7$1@node1.news.atman.pl>
    <56b67c97$0$702$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 07.02.2016 o 00:07, cef pisze:

    > Nie ma to jak odpowiednio przyciąć cytat :-)

    Zacytowałem to do czego się odnosiłem.
    Do kierunku japońskiego uwag nie miałem, więc nie cytowałem.

    > Nie ma samochodów bezawaryjnych powyżej pewnej granicy wiekowej
    > lub przebiegu. Tylko dla niektórych marek francuskich czy włoskich
    > ta granica jest niebezpiecznie blisko wyjazdu z salonu.

    Z tego co słychać ostatnio, niemieckie wypuszczają już zepsute z fabryki.
    Więc pod tym względem jest jeszcze gorzej.

    > Wiem, że to dobry kierunek.
    > Awaryjnie jeżdżę micrą od kilku lat,
    > nic nie robię, tylko jeżdżę.

    No właśnie.
    Korea też może być.
    Przynajmniej tak wskazują moje osobiste i rodzinne doświadczenia -
    jedynie tamten kierunek zapewnia spokój.
    Niemieckie psuły się na potęgę już wtedy, gdy ogólnie robiono lepsze
    samochody, od tamtego czasu unikam i nie żałuję.
    Z włoskimi nie było tak źle i części tanie, co do francuskich to się
    zgadzam - tylko do końca gwarancji.