  • 21. Data: 2015-02-15 21:25:19
    Temat: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-15 17:16, rAzor wrote:

    > Ta, a potencjalny nieszczęśnik, który niechcący skosi idiotę, będzie
    > miał satysfakcję, że nie popełnił przestępstwa.
    > Włóczenie po sądach, komisariatach i trauma na całe życie to pryszcz.

    A czym się to różni od obecnej sytuacji? Twoja argumentacja przypomina
    poprzednią dyskusję o rowerzystach. Skoro jeżdzą bez oświetlenia to
    każmy im nosić kamizelki. Wtedy będą jeżdzili bez oświetlenia i
    kamizelek przez co... No właście - co?

    Shrek.

  • 22. Data: 2015-02-15 21:27:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.02.2015 o 17:05, KS pisze:
    > Już ponad 8 tysięcy osób podpisało się pod petycją o depenalizacji
    > przechodzenia przez ulicę na czerwonym świetle. Pomysłodawcy akcji chcą
    > złagodzenia prawa drogowego. Według nich piesi powinni móc przechodzić
    > na czerwonym świetle na własną odpowiedzialność.
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/2399050/piesi-chca-moc-prz
    echodzic-na-czerwonym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-
    8000-osob/

    jestem obiema (oboma) rękami za! oczywiście pod pewnymi warunkami, ale -
    jak na własną odpowiedzialność - jak najbardziej za.
    ToMasz

  • 23. Data: 2015-02-15 21:28:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-15 19:12, Pawel O'Pajak wrote:
    > Powitanko,

    > https://secure.avaaz.org/pl/petition/Sejm_RP_Zadamy_
    depenalizacji_przechodzenia_przez_ulice_na_czerwonym
    _swietle/?aVlrejb

    Ma to jakąś moc prawną, bo jeśli nie to ja bardzo niechętnie podam
    swojego maila.

    Shrek.

  • 24. Data: 2015-02-15 21:28:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-15 21:01, t? wrote:

    > I jak potem udowodnisz, że pieszy wlazł Ci pod koła na czerwonym? Każdy
    > ma sobie kupić kamerkę?

    Pewnie tak samo jak teraz.

    Shrek.

  • 25. Data: 2015-02-15 21:29:27
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Już wprowadzono przepis, że rowerzyści mogą jechać obok siebie, tylko
    > niektórzy nie odwrócili kartki na drugą stroną, a tam jest napisane "o ile
    > nie powodują zakłóceń w ruchu".

    Mozesz konkretnie przytoczyc ten przepis ?

  • 26. Data: 2015-02-15 21:30:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    N1 wrote:

> [...]
    > ile nie powodują zakłóceń w ruchu".
    > Tak samo będzie z "czerwonym światłem" - "bo w telewizorze mówili, że mogę"

    powiedz to kierowcom jeżdżącym pełnym gazem na zielonej strzałce

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2015-02-15 21:35:27
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2015-02-15 o 21:21, t? pisze:

    > Wielu pieszych cierpi na takie czy inne schorzenia i nie potrafi
    > właściwie ocenić prędkości ani odległości.

    To niech czekają na zielone. Proste.

    https://www.youtube.com/watch?v=_mVw_Fds-6Y

    --
    Krzysiek

  • 28. Data: 2015-02-15 21:52:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello KS,

    Sunday, February 15, 2015, 5:05:59 PM, you wrote:

> [...]
    > http://www.wykop.pl/ramka/2399050/piesi-chca-moc-prz
    echodzic-na-czerwonym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-

    Jasne. A w razie wypadku to kierowca zostanie obwołany mordercą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2015-02-15 21:57:09
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 15/02/15 21:29, Czesław Wiśniak wrote:

    > Mozesz konkretnie przytoczyc ten przepis ?

    No przecież konkretnie przytoczył.

    --
    Alf/red/

  • 30. Data: 2015-02-15 22:00:40
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 15-02-2015 o 21:29, Czesław Wiśniak pisze:
    > Mozesz konkretnie przytoczyc ten przepis ?
    pierwszy link w googlu:

    http://www.lubuska.policja.gov.pl/ruch-drogowy/nowe-
    przepisy-dla-rowerzystow

    ---