    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pilot sterujący centralnym zamkiem
    Date: Wed, 19 Oct 2016 12:34:17 +0000 (UTC)

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    zamka-2-piloty-i56

    > Dzieki, wezme chyba ten, bo własnie się zorientowałem, ze kiedys
    > montowałem coś takiego w jednym aucie i zakład ktory to robił miał
    > własnie takie w ofercie. I działa ok.
    >
    > http://allegro.pl/sterownik-zamka-centralnego-pilot-
    metal-migacze-hq-
    > i6271010811.html
    > http://allegro.pl/i6271010811.html

    Wracajac do tego tematu - kupiłem te plastikowe ktore proponował PiteR i
    mam do nich jedno zastrzezenie - sa bardzo delikatne, wkładasz do kieszeni
    i musisz bardzo uwazac zeby przypadkiem nie otworzyc autka.

    Te z gumowymi przyciskami sa jednak pod tym względem lepsze.

    Pytanie dodatkowe - w instrukcji jest napisane, ze maja one funkcje
    domykania okna - daja prad przez 30 sekund.
    Elektryk twierdzi, ze to bedzie działac tylko jeżeli centralny ma taka
    funkcje, mnie się wydaje ze na logikę skoro daja prad przez 30 sekund, to
    własnie po to zeby zakmac okna na pałe a nie przez sterownik w samochodzie,
    czyli ze trzeba by je podlaczyc bezposrednio do sterowania oknami. Dobrze
    mysle?