  • Data: 2018-06-20 22:17:45
    Temat: Re: Pirat jeden
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-18 o 17:29, J.F. pisze:

    > Pościg od początku był skazany na porażkę. U. jechał sportową alfą
    > romeo, policjanci gonili go polonezami. Później zeznawali, że kierowca
    > bawił się z nimi: raz zwalniał, raz przyspieszał. Miejscami jechał nawet
    > 160 km na godz., przejeżdżał na czerwonym świetle. "
    >
    > Policjanty jezdic nie umieja, do bledu tez sie przyznac nie potrafia, a
    > potem podanik placi ...

    Ty byś Polonezem dogonił debila w Alfie, bo umiesz jeździć.

    Sprawa jest wyjątkowo niefajna, bo demoralizująca dla Policjantów i
    premiująca debili przestępców. Jak tak dalej pójdzie, to strach będzie
    wyjść z domu. Mam nadzieję, że przez te 2 lata w ZK kozaczyna odebrał
    lekcję i nauczył się, jak przyjmować od starszych z każdej strony.