  • Data: 2020-06-05 07:22:45
    Temat: Re: Płacz i zgrzytanie zębów...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-04 o 16:26, Queequeg pisze:
    > Zadajesz pytanie na grupie, ktoś poświęca swój prywatny czas, żeby ci
    > odpowiedzieć, a ty stwierdzasz, że szkoda ci czasu na czytanie?
    >
    > Dawno nie spotkałem się na grupach z takim chamstwem.

    To nie chamstwo. To głupota z i lenistwo.

    Zapewne jest to taki typ, który bił nauczycieli w podstawówce za to, że
    nie rozumiał tego, czego uczą, a teraz analogicznie atakuje grupowiczów,
    bo nie rozumie o czym oni piszą. Czytał nie będzie, bo i tak nie jest w
    stanie tego zrozumieć.

    Co zaś chamstwa. Przecież on nikomu z nas nie wyrządził krzywdy. Tylko
    sobie. Następnym razem jak będzie szukał rozwiązania problemu to będzie
    mógł liczyć tylko i wyłącznie na siebie lub równych sobie, a coli z
    kogutkiem przecież mu nie pomogą :)