    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 26 Feb 2016 05:34:59 -0800 (PST)
    <naino9$95p$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <nal2ur$drq$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <56cf2d62$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <ecf0xcd7zjqq.1egfjy91s3f1$.dlg@40tude.net>
    <2...@g...com>
    <56d01800$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <56d04a88$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Plan Morawieckiego
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 26 lutego 2016 13:52:26 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > No, jest jeszcze druga strona - palmtopy, telefony, tablety - tu sie
    > liczy miniaturyzacja :-)

    Też bez standaryzacji byś nie miał smartfona i tableta. Musieli sie wszyscy inni
    poddać, wszystkie Win CE, Palmy itd, musieli się dogadać że ARM, musiał przyjść
    Google ze swoim Adroidem który z nikim nie musiał się dogadywać, żebyś miał tablety w
    sklepie z zabawkami. Miałes kiedyś w garści Simpada? Dało się zrobić, ale to nie była
    zabawka. Drogie i do niczego nieprzydatne. Moim dzieciom się podobało, nawet parę
    gier na to bylo, ale szybko sie znudziły. A teraz tablet z Androidem ma każde
    dziecko.

    > Czy tak jak psow ... na dobra sprawe 3 rodziny.

    HP miał Capricorna i Saturna, TI coś tam miał, Motorola, GI, Western Digital, Zilog,
    MOS, AMD 2900, plus każdy w niezliczonych klonach, podróbach, przeróbach. Ruscy coś
    tam mieli, Japończycy, nie chce mi się szukać.

    > Owszem, w pewnym okresie to musial byc '86. Ale moze to dowod to
    > kiepski marketing innych firm ?
    > Taki szeroko rozumiany - nie zadbali o pozyskanie partnerow np do
    > pisania oprogramowania.
    > Apple jakos przetrwalo. A klon IBM PC to nie byl "najtanszy komputer".

    Ale Apple nigdy nie zajmowało sie taniochą i tandetą. Nawet jak to była kupa, to
    droga i elitarna. Inny rynek. Do dzisiaj sprzedają logo z doklejonym czymś tam,
    nieważne czym.

    > Teraz to nawet nie wiesz na jakim procesorze dzieciaki graja - wiec
    > jest rynek i na inne.

    Moje na A10 od AMD.

    > Tak czy inaczej - ciagle procesor i sterownik grafiki osobno.

    Nawet do roboty używam laptopa bez karty graficznej, to co siedzi w środku Intela I5
    wystarcza do CADowania całkiem niemałego produktu.