  • Data: 2017-06-23 11:13:14
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 11:03, Liwiusz pisze:

    > http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/p
    lay-na-karte-odnowa/
    > tu jest wyraźnie.

    Po przewinięciu 5 ekranów jest. Oczywiście że jest.
    Ale to dalej nic nie zmienia. Bo zapis jest nielogiczny i absurdalny.
    Gdybym go nie znał to nie wiem czy zaczaiłbym że to jest dla mnie groźne.

    > Też nie do końca prawda, że nie za nieużywanie. W ramach tych 2zł możesz
    > mieć stan darmowy, czyli rozmawiać tysiące minut i smsów w sieci.

    To nic nie zmienia. Tryliony minut w sieci przebija jedna rozmowa poza
    siecią a niech się trafi na stacjonarny... :-)

    > Wincyj takich podstępnych działań, wincyj chcę! :)

    Uważaj bo się załapiesz na kredyt we frankach albo inną opcję walutową
    czy polisolokatę.

    Nie? Nie załapiesz się.

    To Ty normalny człowiek nie potrzebujący nadopieki opieki jesteś.

    Jak żyjesz z płaceniem tego haraczu za nic? :-)