  • Data: 2017-06-23 11:03:06
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 10:51, z pisze:

    > faktycznie jest taki zapis na fafnastej stronie drobnym druczkiem

    http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/p
    lay-na-karte-odnowa/
    tu jest wyraźnie.

    > Zapis absurdalny bo kłócący się z ideą oferty.
    > Jest to numer na kartę z nie przedawniającymi się pakietami złotówek w
    > którym pobierany jest abonament miesięczny za nie używanie

    Też nie do końca prawda, że nie za nieużywanie. W ramach tych 2zł możesz
    mieć stan darmowy, czyli rozmawiać tysiące minut i smsów w sieci.

    Za 2zł miesięcznie, albo za 1 grosz miesięcznie, jakżeś mądry i cwany.

    > PARANOJA

    No właśnie, że tak tanio :)

    > Nie musisz pałać ;-) tylko głosuj tak przy urnie wyborczej.

    Jam korwinista, który nie wyrósł z tego za młodości :)

    > Ale to dalej nic nie zmienia w negatywnej ocenie takiego podstępnego
    > działania.

    Wincyj takich podstępnych działań, wincyj chcę! :)

    --
    Liwiusz