  • Data: 2009-03-20 14:48:31
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 12:19:33 +0100, s...@a...pl napisał(a):

> [...]
    > abonament zachowywala sie troche inaczej niz sie teraz zachowuje to moze byloby
    > inaczej. Na ten przyklad bardzo milo wspominam Idee, szczegolnie w poczatkowej
    > fazie. Jakies male, ale mile udogodnienia dla abonamentowcow w trakcie umowy,
    > mozliwosc umowy rocznej na sensownych warunkach, na prawde niezly BOK i
    > mozliwosc zalatwienia tam czegos szybko i sprawnie.
    >
    > Jednak na dzien dzisiejszy to ja postawe operatorow odbieram tak(sposob rozmowy
    > pracownikow, konstrukcja cennikow, promocji itp): maksymalizujemy zyski mamy Cie
    > za kompletnego idiote i w ogole mamy wszystko w nosie.

    Mnie to nie dziwi, wręcz wydaje mi się to naturalne. Tak samo, jak
    naturalne jest stanie w korkach. Wkurzające, bezsensowne, marnotrawne, ale
    jest i nie dziwi.

> [...]
    > "Jestem klientem abonamentowym na tej aktywacji ponad 8 lat i place rachunki na
    > poziomie ARPU i spotkala mnie sytuacja z ktora sie bardzo nie zgadzam." Moj list
    > byl dlugi i rzeczowy. Pracowniczka ktora mi odpowiadala nawet go nie
    > przeczytala, wkleila mi jakis belkot copy paste z kilku ich dokumentow na takie
    > okazje. Nijak sie to mialo do tresci mojego maila, bylo lakoniczne, niegrzeczne
    > a jedyny wydzwiek byl taki: plac i zamknij sie, takiego przypadku nie opisano w
    > moich plikach, a nie jestes klientem biznesowym zeby ktos chcial chocby minute

    Bo teraz zamiast wspomnianej Idei jest właściciel z Francji, który patrzy
    wyłącznie na zyski i rozwój firmy. Przedstawiane mu są dane liczbowe, jak
    np. średni czas odpowiedzi na reklamację. Nie przedstawia mu się stopnia
    sensowności tej odpowiedzi, bo to trudno już zmierzyć. Stąd taka odpowiedź
    na Twoją reklamację, wskaźnik musi być dobry.

    Oczywiście to jest złe rozwiązanie i tracą przez to coś, coś pewnie zyskują
    (oszczędności kadrowe).

    Może dzięki Play i utracie np. miliona klientów czegoś się nauczą :]

    Pozdrawiam
    Tony