eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - postawa aspoleczna › Re: Play - postawa aspoleczna
  • Data: 2009-03-20 12:16:32
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: Tomaszek <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    s...@a...pl pisze:
    > Ostatnio w Orange dostalem lakoniczna odpowiedz na reklamacje zaczynajaca sie
    > "Jestem klientem abonamentowym na tej aktywacji ponad 8 lat i place rachunki na
    > poziomie ARPU i spotkala mnie sytuacja z ktora sie bardzo nie zgadzam." Moj list
    > byl dlugi i rzeczowy. Pracowniczka ktora mi odpowiadala nawet go nie
    > przeczytala, wkleila mi jakis belkot copy paste z kilku ich dokumentow na takie
    > okazje. Nijak sie to mialo do tresci mojego maila, bylo lakoniczne, niegrzeczne
    > a jedyny wydzwiek byl taki: plac i zamknij sie, takiego przypadku nie opisano w
    > moich plikach, a nie jestes klientem biznesowym zeby ktos chcial chocby minute
    > pomyslec dla Ciebie.

    To się chyba staje standardem. W Plusie też tak jest. Co ciekawe:
    klientów Simplusa traktują inaczej ( nie masz z nami umowy, to musimy o
    Ciebie dbać, bo możesz w każdej chwili z nas zrezygowanć ) W momencie, w
    którym ma się w Plusie podpisany abonament to jest kaplica. Załatwienie
    czegokolwiek jest trudne.
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: