-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Play - postawa aspoleczna
Date: Fri, 20 Mar 2009 15:48:31 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 46
Message-ID: <uvn0dm6o2n7v$.1mh510quz5ak6$.dlg@40tude.net>
References: <T...@n...onet.pl>
<4...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-87-101-66-57.leon.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1237560506 8692 87.101.66.57 (20 Mar 2009 14:48:26 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Mar 2009 14:48:26 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:966509
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 20 Mar 2009 12:19:33 +0100, s...@a...pl napisał(a):
>>
>> Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
>> postawa.
>> Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
>> :(
>
> A ja mysle, ze jakby wielka trojka w ktorej u kazdego z operatorow mialem
> abonament zachowywala sie troche inaczej niz sie teraz zachowuje to moze byloby
> inaczej. Na ten przyklad bardzo milo wspominam Idee, szczegolnie w poczatkowej
> fazie. Jakies male, ale mile udogodnienia dla abonamentowcow w trakcie umowy,
> mozliwosc umowy rocznej na sensownych warunkach, na prawde niezly BOK i
> mozliwosc zalatwienia tam czegos szybko i sprawnie.
>
> Jednak na dzien dzisiejszy to ja postawe operatorow odbieram tak(sposob rozmowy
> pracownikow, konstrukcja cennikow, promocji itp): maksymalizujemy zyski mamy Cie
> za kompletnego idiote i w ogole mamy wszystko w nosie.
Mnie to nie dziwi, wręcz wydaje mi się to naturalne. Tak samo, jak
naturalne jest stanie w korkach. Wkurzające, bezsensowne, marnotrawne, ale
jest i nie dziwi.
> Ostatnio w Orange dostalem lakoniczna odpowiedz na reklamacje zaczynajaca sie
> "Jestem klientem abonamentowym na tej aktywacji ponad 8 lat i place rachunki na
> poziomie ARPU i spotkala mnie sytuacja z ktora sie bardzo nie zgadzam." Moj list
> byl dlugi i rzeczowy. Pracowniczka ktora mi odpowiadala nawet go nie
> przeczytala, wkleila mi jakis belkot copy paste z kilku ich dokumentow na takie
> okazje. Nijak sie to mialo do tresci mojego maila, bylo lakoniczne, niegrzeczne
> a jedyny wydzwiek byl taki: plac i zamknij sie, takiego przypadku nie opisano w
> moich plikach, a nie jestes klientem biznesowym zeby ktos chcial chocby minute
> pomyslec dla Ciebie.
Bo teraz zamiast wspomnianej Idei jest właściciel z Francji, który patrzy
wyłącznie na zyski i rozwój firmy. Przedstawiane mu są dane liczbowe, jak
np. średni czas odpowiedzi na reklamację. Nie przedstawia mu się stopnia
sensowności tej odpowiedzi, bo to trudno już zmierzyć. Stąd taka odpowiedź
na Twoją reklamację, wskaźnik musi być dobry.
Oczywiście to jest złe rozwiązanie i tracą przez to coś, coś pewnie zyskują
(oszczędności kadrowe).
Może dzięki Play i utracie np. miliona klientów czegoś się nauczą :]
Pozdrawiam
Tony
Następne wpisy z tego wątku
- 20.03.09 21:04 Bydlę
- 20.03.09 21:09 hikimokorisan
- 20.03.09 21:22 Valdi.Pavlack
- 20.03.09 21:31 Konrad Brywczyński
- 20.03.09 21:38 DeJotPe
- 20.03.09 21:40 Konrad Brywczyński
- 20.03.09 21:49 Valdi.Pavlack
- 20.03.09 21:56 Wojciech \"Spook\" Sura
- 20.03.09 22:03 tl
- 20.03.09 22:41 Bydlę
- 20.03.09 22:42 Bydlę
- 20.03.09 23:32 >>Galeon
- 20.03.09 23:41 Konrad Brywczyński
- 21.03.09 08:31 Olgierd
- 21.03.09 09:26 t...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przerabianie na Indonezje
- ekran sie odspaja
- app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- steve balmer o iphonie w 2007
- sortowanie w androidzie
- Re: Głośniki
- Papiery na drona?
- Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
- Odzyskiwanie konta Google'a po utracie telefonu
- Zdalna rejestracja SIM
- Re: BOUKUN
- Re: BOUKUN
- [Off-topic] Jak zrobic prosta mape lokalizacji?
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław