  • 1. Data: 2009-03-19 23:59:11
    Temat: Play - postawa aspoleczna
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...

    Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    postawa.
    Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    :(
    Pietnuje takie zachowania.
    [crosspost na pl.pregierz]

    TA

  • 2. Data: 2009-03-20 01:15:49
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: ganz <t...@p...pl>

    W dniu 2009-03-20 00:59,
    T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > postawa.
    > Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...

    Kilka razy więcej? Ile ci (celowo małą) płacą od postu?
    --
    --<-@ ganz n' roses @->--

  • 3. Data: 2009-03-20 01:20:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w
    wiadomości
    pl...
> [...]
    > aspoleczna
    > postawa.
    > Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych

    Kilka to spora przesada - ale jednak drozej.

    > Pietnuje takie zachowania.

    Ale pomysl o korzysci spolecznej. Dzieki Play trwa obnizka cen :-)

    J.

  • 4. Data: 2009-03-20 03:30:29
    Od: p...@g...com

    Titus - zależy kolego od taryfy jaką masz. W nowych jest większa w
    starych dużo mniejsza, a własciwie niewiele wyższa.

    Masz 3 wyjścia:
    1. Najprostsze - narzekać, płakać jaki biedny jesteś i jak inni są
    poszkodowani.
    2. Przenieść się do Play - wtedy będziesz na tym korzystał i nawet
    Tobie za przejście zwrócą kasę.
    3. Kupić kartę Play Fresh i korzystać z niej jak dzwonisz dp
    Playowców. Nawet stawkę 5gr możesz mieć.

    A teraz może zastanowisz się, że jednak na tym KORZYSTASZ, bo masz
    taniej do WSZYSTKICH mając np. Simlusa czy HEYAH i siebie postawisz
    pod pregierzem.
    W jedną stronę jest Tobie dobrze (bo masz niższe stawki), a w
    drugą .... już masz problem bo drożej.
    Skorzystaj z pkt. 2 lub 3.

    P.

  • 5. Data: 2009-03-20 03:57:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    p...@g...com pisze:
> [...]
    > Tobie za przejście zwrócą kasę.
    > 3. Kupić kartę Play Fresh i korzystać z niej jak dzwonisz dp
    > Playowców. Nawet stawkę 5gr możesz mieć.

    Czy jak mnie jeszcze przez 2 lata będzie zobowiązywała umowa w Orange to
    też mogę przejść w tym czasie do Playa?
    Nie dowalą mi kary za za to? Przecież to jest chyba zerwanie umowy?

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-03-20 05:21:09
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Użytkownik nadaje:

    > Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    > postawa.

    Trollować to trzeba umieć. Na pmtg nie poleci.

  • 7. Data: 2009-03-20 07:25:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 00:59:11 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

    > Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    > Pietnuje takie zachowania.

    Dlaczego zmuszanie? Nikt nikogo nie zmusza do dzwonienia na taki numer. A
    jeśli chcesz mieć pretensje -- to do swojego operatora, który nałożył
    wyższą cenę na połączenia z numerami Play.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2009-03-20 07:42:35
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    Olgierd pisze:

    > Dlaczego zmuszanie? Nikt nikogo nie zmusza do dzwonienia na taki numer. A
    > jeśli chcesz mieć pretensje -- to do swojego operatora, który nałożył
    > wyższą cenę na połączenia z numerami Play.

    Akurat operatorzy nie mają wpływu na stawkę MTR do Play bo to ustala
    UKE. Po prostu klienci innych opów sponsorują okrzepnięcie nowego
    operatora na rynku. Play może dawać te 25-30 gr za minutę do wszystkich
    mimo, że zarabia na tym grosze (połączenie do innych sieci kosztuje go
    coś 22 gr) bo odbija sobie na połączeniach przychodzących (inni
    operatorzy którzy zakańczają połączenia w sieci Play muszą za to płacić
    57 gr).

    --
    Serwery są przeciążone...
    Prosimy spróbować ponownie za chwilę...

  • 9. Data: 2009-03-20 08:09:25
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

    > Witam,
    > Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...

    ROTFL

    > Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    > postawa.

    Dokładnie taką wykazujesz.

    > Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    > :(

    A to ciekawe co opowiadasz. Nie jestem w Play (chwilowo) i jakoś płacę do
    każdej sieci tyle samo. Do Playa *też*.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 10. Data: 2009-03-20 08:10:17
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    J.F. ni au koto ha itsumo tanosii

    > Kilka to spora przesada - ale jednak drozej.

    Niekoniecznie.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D