  • 111. Data: 2009-04-25 17:54:49
    Temat: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 25 Apr 2009 17:28:16 +0200, w <gsva78$qm1$1@inews.gazeta.pl>, "JoteR"
    <j...@p...pl> napisał(-a):

    > A to IMHO całkiem rozsądne wyjście (dycha miesięcznie nie majątek),
    > zwłaszcza jeśli reguluje się to automagicznie jakimś poleceniem zapłaty czy
    > coś w tym stylu.

    No, ale ją przerastało doładowania 1x na 3m-ce, więc abo comiesięczny mógłby ją
    wykończyć :). A jeszcze płacić trzeba mieszkając w Stanach. :)).

  • 112. Data: 2009-04-25 18:21:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <r...@k...pl> napisał:

    > No, ale ją przerastało doładowania 1x na 3m-ce,

    "okazało się, że musi co miesiąc 50 zł ładować, żeby jej nie
    poprzepadały bonusy za przychodzące"
    Więc też musiała (?!) ładować co miesiąc, IMHO bez sensu.

    > więc abo comiesięczny mógłby ją wykończyć :).
    > A jeszcze płacić trzeba mieszkając w Stanach. :)).

    Komornik albo inszy windykator by jej przypomniał ;->
    Ale akurat w tym przypadku: "powiedziałem, żeby zapłaciła od razu
    za całą umowę i będzie miała spokój." W prepaidzie tak się nie da ;-)

    JoteR

  • 113. Data: 2009-04-25 20:34:50
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik X napisał:
> [...]
    > prepaidów!!! Co za problem podłączyć do laptopa telefon i sufrować kiedy
    > się chce. To musi być wprowadzone równiez w prepaidach, bo nie każdy
    > chce sie wiązać umowami na internet! Do tego mobilna TV, usługi
    > płatności telefonem komórkowym. To jest droga rozwoju moi mili
    > operatorzy. Skończyły sie czasy 60gr/min. i zdzierstwo w Orange, które
    > biedne nie wie jak odpowiedzieć żeby dając mniej zarobic więcej:) Życzę
    > naszej wielkiej trójcy aby nie obudziła sie z ręką w nocniku z bazą
    > klientów o kilka milionów mniejszą pod koniec 2009roku...

    Dzisiaj zrobilem analize billingu z www Orange GO moich rodziców za
    ostatnie 3 miesiące. Po przeliczeniu wyszło: tata wydał 75zł przez 3
    miesiące, wydzwaniając w sumie 360minut (w tym 114 gratisowych do
    Orange).Mama wydała w sumie 29zł,dzwoniąc 258 minuty (w tym 123
    gratisowe do Orange).Oboje mieli w tym okresie 1 miesiac minut non-stop
    (240 min. do Orange).Gdyby mieli Play i siostra Play (do której dzwonią
    najczęściej), ich wydatki wyglądałyby następująco:tata:50zł(oszczędność
    25zł) a mama 20zł (oszczędność 9zł). W sumie oboje zaoszczędziliby przy
    obecnych stawkach we freshu 34zł przez 3 miesiące. Krótko mówiąc: nie ma
    co robić skarbonki w Orange po obniżkach cen. Nie dają nowych usług:
    pakietów internetowych w dużych ilościach MB, darmowych rozmów do
    Orange, rocznej ważności konta na rozmowy wychodzące, to mówię im :bye
    bye. Nadwyżka która zostanie na ich koncie (ponad 61zł) pójdzie smsami
    na cele charytatywne:)

  • 114. Data: 2009-04-27 09:06:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "X" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W sumie oboje zaoszczędziliby przy
    > obecnych stawkach we freshu 34zł przez 3 miesiące.

    Prosze prosze :)
    toz to piec zlotych na osobe miesiecznie :)
    I nie bylo by w tym nic smiesznego gdyby celem nie bylo :

    > Krótko mówiąc: nie ma
    > co robić skarbonki w Orange po obniżkach cen.

    Zalatwienie wszystkich znajomych dzwoniacych z poza Playa na wyzsze
    oplaty i strate wielokrotnosci tych pieciu zlotych.
    Pokrecona logika ?

    pozdrawiam,

  • 115. Data: 2009-04-27 16:28:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 25 Apr 2009 22:34:50 +0200, w <gsvs5d$veu$1@217.76.112.12>, X
    <r...@o...pl> napisał(-a):

    > Gdyby mieli Play i siostra Play (do której dzwonią
    > najczęściej), ich wydatki wyglądałyby następująco:tata:50zł(oszczędność
    > 25zł) a mama 20zł (oszczędność 9zł)

    Nie uwzględniłeś jeszcze bonusu za przychodzące.

  • 116. Data: 2009-04-27 16:29:16

    Mon, 27 Apr 2009 11:06:03 +0200, w <gt3shs$nks$1@news.onet.pl>, "cpt. Nemo"
    <c...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Zalatwienie wszystkich znajomych dzwoniacych z poza Playa na wyzsze
    > oplaty

    Jeżeli znajomi mają jakieś pokrecone taryfy z różnymi stawkami do różnych
    operatorów... to może pora ogarnąć się? :).